Dag 20 —> Arroyo Frio 51 km

24 mei 2019 - Arroyo Frío, Spanje

We liggen nu languit op onze sponde, gewassen & gepoetst op kamer 007 in Arroyo Frio, klaar voor onze Geheime Missie die hier dus begint.

Vandaag zijn we langs de oever van een uitgestrekt stuwmeer gefietst, een plas water met veel vertakkingen in de zijdalen. De weg toonde op het prentje met het hoogteprofiel in ons boekje weinig reliëf maar bleek toch een voortdurende golvend pad te zijn waarbij alle versnellingen aan bod kwamen. De eerste 30 km was eenzaam maar gaandeweg kwam er meer vermaak langs de weg . Een diergaarde met een treintje er door, campings met honderden gespannen zeiltjes die het aanzien van sloppenwijken vertoonden en omnibussen vol toeristen.

Het is nu 15:00, tijd om het plan voor de Geheime Missie te smeden, De denkkracht vergroten we door onze ogen te sluiten.

1. Marjan:
    24 mei 2019
    Aha, dus (maak ik er van) natuurherstel van verbrande pijnboombossen met EU steun .
  2. Margriet:
    24 mei 2019
    Dat klopt. In 2001 heeft hier 4 dagen lang een enorme bosbrand gewoed.
    Gevolg: verschroeide hellingen met hier en daar nu nog een zwart geblakerde boom.
  3. Rik:
    24 mei 2019
    Gelukkig roken jullie niet dus geen kans op bosbrand. Fijn uitrusten nu en dromen van James Bond.
  4. Puck en Cor:
    24 mei 2019
    Blij dat onze BTW op een goede manier gebruikt wordt; beter dan een autosnelweg.
  5. Vera:
    24 mei 2019
    Liggen jullie elke dag al om drie u in de sponde?