Dag 1 Wergea —> Faro (2 km)

7 mei 2023 - Faro, Portugal

Roos brengt ons naar Schiphol alwaar Erik (die gisteren een concert bijwoonde) al staat te wachten. Met 8 handen weten wij de twee fietsen in de dozen te krijgen, ontdaan van trappers en stuur zodat ze niet meer kunnen ontsnappen. De vliegreis is saai omdat we precies boven de vleugels zitten en niks zien van alle moois beneden ons.

In Faro monteren wij de boel weer. Alleen de voorrem van M vertoont kuren. Gerepareerd met touw. Morgen is er weer een dag.

Dan op weg naar “Sleep & Go” ca. 2 km van de vliegbasis. We tikken de code in en stormen Room 3 in. Daar ligt al een forse man in bed die zijn uitdraai laat zien: ook Room 3. Dus betrekken wij maar Room 2 die leeg is. Nu maar hopen dat we daar vannacht niet weggejaagd worden.

Al met al toch een mimi-avontuur. En daarvoor zij we juist op pad. Alles klopt!

1. Margriet:
    7 mei 2023
    Foto 1 is op het vliegveld van Faro. Er staan genoeg dozen klaar voor mensen die vanaf Faro willen vertrekken
  2. Anke Kupers:
    7 mei 2023
    Je gaat toch liever fietsen 😉
  3. Peter Hogenkamp:
    8 mei 2023
    Leuk verhaaltje en feest moet nog beginnen dat belooft veel inkt uit de pen om alle avonturen te vertalen naar papier veel succes Margriet&Joost morgen eerst een rondje om het vliegveld of hoef dat niet meer omdat jullie er al 2 km van verwijderd zijn🚵🏼🚵‍♀️👍👍
  4. Maria krabbenborg:
    Veel plezier 🚴‍♀️🚴‍♀️Genieten!!
  5. Janny:
    8 mei 2023
    Al lekker 2 km opgeschoten. Goede ‘fiets’ vaart.