Dag 1 —> Osor 26 km

5 mei 2019 - Osor, Spanje

Dag-1 is weliswaar wat saaiheid betreft een onovertroffen titel en de dagafstand van 26 km geeft ook weinig aanleiding tot het behagen van de koning i.v.m. lintjes, ordes en ridderslagen, maar de tocht was mooi: door oude stadjes en omhoog langs een kronkelende rivier. En dat allemaal bij zeer humane temperaturen.

Dus na die 26 km kwamen we langs een rustige camping (verder nog twee tenten) en besloten daar te blijven; de volgende is 4 uur trappen verder.

1. Peter Hogenkamp:
    De kop is er af👏
  2. Janny:
    5 mei 2019
    Goh, al weer de eerste dag. Een mooie afstand om mee te beginnen of was er veel klimmen bij?
  3. Vera:
    5 mei 2019
    Verder nog twee tentjes? En dat bekeken jullie vanuit jullie luxueuze cottage?
  4. Margriet:
    Inderdaad.
  5. Rik:
    5 mei 2019
    Ik maak me geen zorgen over die 26 km " slechts". Na een vliegreis is dat best aardig. Zelf zou ik in dat geval niet verder dan de eerste de beste eettent zijn gekomen !. Jullie gaan dat Iberische eiland eens goed bekijken vanaf het zadel. 👍🏼
  6. Kitty:
    5 mei 2019
    Heerlijk, die humane temperaturen! Hier is het koud, van een paar sokken hebben we handsokken gemaakt, lekker warm. Goede reis en veel fietsplezier!