a3cfe719-a35e-4640-8e4c-3dd314b1b52f

24 mei 2023 - Guadalupe, Spanje

Deze foto werd gemaakt op 24 mei 2023 in Guadalupe, Spanje.

1. Rik:
    24 mei 2023
    wat een mooi dagverslag , toppie, ik kan ik me helemaal inleven in de plek waar jullie nu zijn en de reis er naar toe. Sterke klimspieren want 6 tot 8% is niet niks. Serene sfeer daar bij t klooster en als de hemel bestaat zou hier best de ingang kunnen zijn. Natuurlijk wil je de Madonna aanraken, ik herinner me de zwarte madonna in Mont Serrat, die door de duizenden duizenden handjes al lang versleten zou zijn als er naast haar niet een aaiplek was.
    Over P: S en NL: D...
    Spanjaarden schijnen zich wel eens superieur te voelen t.o.v. Portugezen. Of de Portugezen verbeelden het zich.
    Duitsers verheffen zich niet boven Nederlanders. Zweden wel t.o.v Noren. Heb ik van horen zeggen.
    Eerlijk gezegd pieker ik niet over deze kwestie, maar hoop ik hiermee gepieker van jullie reizigers te verlichten of zelfs op te heffen. Zonde van de tijd als je op zo'n mooie plek bent. Lekker genieten daar!