Net binnengestoomd.
3 mei 2026 - Nieuw-Buinen, Nederland
De stoker was vanmorgen om half 4 vanochtend beginnen om om 11 uur met de stoomtrein te kunnen vertrekken. De
Deze foto werd gemaakt op 3 mei 2026 in Nieuw-Buinen, Nederland.
1 Reactie
-
@nnet:3 mei 2026Was ie al die uren bezig de wielen + omgeving weer netjes rood te verven?
»

